  • 1. Data: 2007-11-10 17:51:39
    Temat: Zakup laptopa DELL w USA a firma
    Od: l...@p...onet.pl

    Witam. Jak to jest gdy chce kupić laptopa DELLa w USA na firmę.

    Jestem w St.Luis i chce zamówić sobie na firmę laptopa dell - oczywiście dostawa
    do St.Luis i wwieź go do Polski.

    VAT chce zapłacić na lotnisku (czy gdzie to się płaci?) i aby później odliczyć
    sobie ten VAT od VATu:) Oraz laptopa wrzucić w koszta?

    Czy da rade tak? Czy ktoś to robił?

    Dzięki?

  • 2. Data: 2007-11-10 19:17:29
    Temat: Re: Zakup laptopa DELL w USA a firma