  • Data: 2002-12-14 09:41:50
    Temat: Czy mam się bać ,że zostaje vat-manem?
    Od: "macdor" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Państwo! Przez lat spokojnie prowadziłem swoją DG .Rozliczałem
    się na zasadach karty podatkowej.Niestety , moje bardzo biegłe biuro
    rachunkowe tak poprowadziło caą historię, że od 01.01.2003 będę
    atowcem:-( .Nie mam ,zielonego pojęcia co się z tym wiąze.
    Moja prośba do Państwa : aby nie popełniać więcej jakiś błędów ( to z
    utratą karty bije we mnie , bo jako właściciel powinienem wiedzieć o co
    chodzi) i nie być na bakier z prawem co powinienem zrobić, czy są jakieś
    opracowania , programy , strony interneowe z których mógłbym coś się
    nauczyć?
    Dzięki za wszelkie rady.
    m...@p...onet.pl