  • 1. Data: 2006-01-24 14:17:38
    Temat: Czy moge tak przelewac kase ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Jezeli mam DG, i prowadze sklep na kontrakcie dla innej firmy, to czy moge z
    prywatnego konta robic przelew utargow na konto fimrowe tamtej firmy, czy
    tez musze to robic z konta swojego firmowego ?

    Fantom

  • 2. Data: 2006-01-24 14:36:18
    Temat: Re: Czy moge tak przelewac kase ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Fantom wrote:
> [...]
    > prywatnego konta robic przelew utargow na konto fimrowe tamtej firmy, czy
    > tez musze to robic z konta swojego firmowego ?

    Bank ci się przyczepi, że używasz konta prywatnego do prowadzenia DG.

  • 3. Data: 2006-01-24 14:38:55
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    W kwestii podatkowej nie widze przeciwwskazan. Wazne by nie OTRZYMYWAĆ kasy
    od kontrahentow na konto osobiste. Jesli chodzi o to, co bank na to... - to
    juz na pl.biznes.banki :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 4. Data: 2006-01-24 20:48:22
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > Wazne by nie OTRZYMYWAĆ kasy od kontrahentow na konto osobiste

    dlaczego?