  • 1. Data: 2009-10-11 07:08:40
    Temat: Zapis w banku na wypadek śmierci.
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Do jakiej wysokości zapis w banku mogę zrobić na rzecz innej osoby na
    wypadek śmierci. Wiem, ze przy wykonywaniu takiego zapisu w banku jest
    zawsze pytanie o zapisy dokonane na rzecz tej osoby w innym banku. Co na to
    prawo bankowe i fiskus?

    azot

  • 2. Data: 2009-10-11 08:51:43
    Temat: Re: Zapis w banku na wypadek śmierci.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To akurat nie do sprawdzenia i mozesz olac.

    -----

  • 3. Data: 2009-10-12 08:32:46
    Od: spp <s...@o...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:

    > To akurat nie do sprawdzenia i mozesz olac.

    Ale lepiej mieć świadomość że podpisuje się fałszywe oświadczenie.

    --
    spp

  • 4. Data: 2009-10-12 09:03:36
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Akurat w tym przypadku zasłanianie się niepamięcią niewiele IMHO grozi.
    Tak naprawde nie wiadomo, jak taki zapis okreslić (kiedyś były wymagane kwoty,
    obecnie częsciej procenty).
    Wyobraź sobie, że w dniu smierci masz na jednym koncie debet (i zapis tamże staje się
    całkowicie bezużyteczny, o co swoją drogą
    złodziejom z rządu i z parlamentu może jak najbardziej chodzić), a na drugim koncie
    sporą kwotę, a w chwili zapisu mogło być
    zupełnie inaczej.
    JaC

    -----