  • 1. Data: 2009-10-09 17:20:51
    Temat: [rp] Stara-nowa podwójna zaliczka na PIT
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    http://www.rp.pl/artykul/6,375076_Jeszcze_nie_pora_n
    a_jedna_zaliczke.html

    cyt: "Teraz muszą w grudniu zapłacić fiskusowi podwójną kwotę. Miało się
    to skończyć w przyszłym roku, ministerstwo przygotowało jednak projekt
    nowelizacji, który przesuwa zmianę na 2012 r."

    A Stosowny projekt znalazłem kilka dni temu na bip.mf.gov.pl

    Także Palikot zebrał słowa pochwały, a koledzy pod stołem
    wycofują zmiany zanim zdążą wejść :)

    --
    Tomek