  • 1. Data: 2003-04-16 16:59:13
    Temat: Czy można odliczyć VAT od zakupu z niezapłaconej faktury
    Od: "NEWS TPI PL" <z...@o...pl>

    Witam,
    czy można odliczyć VAT od zakupu z niezapłaconej faktury?

    z góry dziękuję

  • 2. Data: 2003-04-16 17:27:59
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "NEWS TPI PL" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy można odliczyć VAT od zakupu z niezapłaconej faktury?
    >
    > z góry dziękuję
    ------------------------------
    Małe pytanie dodatkowe co to za faktura może MP ?
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-16 17:56:23
    Od: "NEWS TPI PL" <z...@o...pl>

    Użytkownik Wioletta Pikorska <w...@j...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7k3ri$om4$...@a...news.tpi.pl...

    > Użytkownik "NEWS TPI PL" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ------------------------------
    > Małe pytanie dodatkowe co to za faktura może MP ?
    > Wiola
    > ------------------------------
    Nie, to nie jest faktura MP.

  • 4. Data: 2003-04-16 18:02:57
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    > Użytkownik Wioletta Pikorska <w...@j...com.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:b7k3ri$om4$...@a...news.tpi.pl...

    > Nie, to nie jest faktura MP.
    Czyli noramalna( dla mnie) to odliczasz mimo braku zapłaty.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-04-16 18:38:31
    Od: "NEWS TPI PL" <z...@o...pl>

    > Czyli noramalna( dla mnie) to odliczasz mimo braku zapłaty.
    > Wiola
    ---------------------------------
    Dzięki, pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-04-16 19:41:51
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "NEWS TPI PL" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli noramalna( dla mnie) to odliczasz mimo braku zapłaty.
    > Wiola
    Re: Pewne przeszkody zaczną się dopiero, gdy VAT naliczony będzie większy od
    VAT-u należnego i zechcemy różnicę w pieniążkach, a nie w przeniesieniu na
    miesiąc następny. Mówię oczywiście o przypadkach, kiedy (poza ŚT) zwrot w
    pieniążkach jest dopuszczalny.
    AR

  • 7. Data: 2003-04-22 07:16:53
    Od: "Lukaso" <l...@w...pl_wytnij_koniec>

    Użytkownik NEWS TPI PL <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7k24i$g45$...@a...news.tpi.pl...
    > Witam,
    > czy można odliczyć VAT od zakupu z niezapłaconej faktury?
    >
    > z góry dziękuję

    bardzo nieladnie jest miec niezaplacone faktury:)
    a Vat mozna..
    gorzej mam ten ktoremu nieplacimy. musi ten Vat ujscic... ktorego jeszcze
    nie ma.. oj nieladnie nieladnie..

    --
    Szauek
    M-10

  • 8. Data: 2003-04-22 08:18:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Apr 2003, Lukaso wrote:

    >+ Użytkownik NEWS TPI PL <z...@o...pl> [...]
    >+ > czy można odliczyć VAT od zakupu z niezapłaconej faktury?
    [...]
    >+ bardzo nieladnie jest miec niezaplacone faktury:)

    :)

    >+ a Vat mozna..

    Nie zwróciłem uwagi: czy zi3larz coś pisał czy liczy VAT kasowo ? ;)
    (sugeruję że odpowiedź nie jest oczywista)

    pozdrowienia, Gotfryd