  • 1. Data: 2007-02-13 11:07:27
    Temat: Czy można odliczyć okna?
    Od: "Maciej W." <t...@m...tlen.pl>

    Wymieniłem w 2006 roku okna. Faktura 7% Vat (z robocizną). Czy mogę je
    odliczyć od podatku od osób fizycznych (emeryt)?

  • 2. Data: 2007-02-13 11:10:23
    Temat: Re: Czy można odliczyć okna?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Maciej W." <t...@m...tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Wymieniłem w 2006 roku okna. Faktura 7% Vat (z robocizną). Czy mogę je
    > odliczyć od podatku od osób fizycznych (emeryt)?

    Nie.
    Ulga skończyła się w 2005.

  • 3. Data: 2007-02-13 17:54:59
    Od: "Maciej W." <t...@m...tlen.pl>

    Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Maciej W." <t...@m...tlen.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie.
    > Ulga skończyła się w 2005.
    dziękuję

  • 4. Data: 2007-02-13 20:43:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie.
    > Ulga skończyła się w 2005.

    tylko jemu nie o ulge chodzi, a nwet jeli, to ulga sie skonczyla, ale za to
    teraz mozna domagac sie zwrotu vatu, miedzy innymi wlasnie od okien

  • 5. Data: 2007-02-13 20:48:16
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > tylko jemu nie o ulge chodzi, a nwet jeli, to ulga sie skonczyla, ale za
    > to teraz mozna domagac sie zwrotu vatu, miedzy innymi wlasnie od okien

    A w tym rozumowaniu w którym momencie jest miejsce na PDOF o który pytał?
    Bo IMO w żadnym.
    Zamiast domyślać się co autor chciał powiedzieć lepiej czytać pytanie.

  • 6. Data: 2007-02-13 22:10:35
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > tylko jemu nie o ulge chodzi, a nwet jeli, to ulga sie skonczyla, ale za to
    > teraz mozna domagac sie zwrotu vatu, miedzy innymi wlasnie od okien

    tylko, że on kupił z vatem 7 a nie 22 i żaden zwrot mu sie nie należy