  • 1. Data: 2005-02-05 00:47:05
    Temat: Czy mozna to odliczyc?
    Od: "Qgar" <q...@i...pl>

    Witam!
    Dopiero zalozylem wlasna dzialalnosc i kompletnie nie mam pojecia, wiec
    bede wdzieczny za wszelkie sugestie i uwagi.

    Mam firme F1 ktora znajduje sie w miejscowosci M1. Glownie
    egzystencja tej firmy opiera sie o wspolprace z firma F2 znajdujaca sie
    w miejscowosci M2. W zwiazku z powyzszym wiekszosc prac wykonuje
    w firmie F2 w miejscowosci M2, gdzie spedzam prawie caly miesiac
    wracajac do swej siedziby w miejscowosci M1 raz do dwoch razy w
    miesiacu na 2-3 dni.
    Ponadto aby wykonywac prace w firmie F2 zamieszkuje w hotelu H
    znajdujacym sie w miejscowosci M3 oplacajac tam rachunek miesieczny
    za pokoj, bo tak najbardziej mi sie oplaca. Z miejscowosci M3 do M2
    mam wykupiony bilet miesieczny PKP aby dojezdzac z H do siedziby F2.

    Czy moge odliczyc sobie/wrzucic w koszty:
    - bilety jednorazowe na przejazd z miejscowosci M1 do M3
    - bilety powrotne z miejscowosci M3 do M1
    - oplate miesieczna za hotel H
    - bilet miesieczny na przejazd z H w M3 do siedziby F2 w M2

    Czy mozna to potraktowac moze jako delegacje? Czy delegacje mozna
    odliczac? Czy wogole mozna dokonac z tym jakichs odliczen/wrzucic to
    w koszty?

    Pozdrawiam
    Qgar
    qgar[at]interia[dot]pl