  • 1. Data: 2003-07-21 08:40:48
    Temat: Czy mozna wrzucic w koszta?
    Od: "tomry" <t...@g...pl>

    Witam
    Moja zona jest nauczycielka angielskiego i prowadzi DG na zasadach
    ogolonych. W wakacje roznie jest z praca. W tym roku tak sie zlozylo, ze
    zona nie prowadzi zadnych zajec i wyrejestrowala firme w ZUS. Od dawna
    planowalismy, ze moja luba pojedzie w tym roku do Anglii na kurs dla
    nauczycieli zeby podniesc swoje kwalifikacje. I tu jest problem. Czy w
    czasie gdy firma jest wyrejestrowana z ZUS mozna wrzucic taki kurs w koszta
    firmy ?? To dosc duzy wydatek i jest jak najbardziej zwiazany z prowadzona
    DG.
    Pzdr
    Tomek