  • 1. Data: 2003-07-21 10:42:30
    Temat: Jaki adres zamieszkania na PIT-5 po zmianie
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Od 1 lipca zmienił się mój adres zamieszkania, tym samym miejsce prowadzenia
    DG (w obrębie tego samego US). Wszystkie formalności z tym związane w US
    zostały zrealizowane. Mam w związku z tym pytanie - jaki adres na deklaracji
    pit-5 za czerwiec powinienem wpisać: jeszcze stary, tzn prowadzenia
    działalności do 30 czerwca, czy już nowy, pod którym "funkcjonuję" teraz? W
    ZUS np. podawałem nowy adres, mimo że składałem deklarację za czerwiec.

    Z góry dzięki,
    seba