  • 1. Data: 2003-04-18 07:08:08
    Temat: jak to jest z vatem za garaz?
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witam
    Od pewnego czasu draze samodzielnie temat, a ze spotykam sie z roznymi
    opiniami, prosze o pomoc.
    W 2001 roku zakupilam lokum u developera. Zakup miejsca garazowego w garazu
    znajdujacego sie w tym samym budynku w podziemiach, byl obowiazkowy. Zakup
    mieszkania bez garazu nie byl u tego developera mozliwy. Developer uwaza, ze
    urzad skarbowy uwaza, ze zwrotu (moim zdaniem nadplaconego) vatu nie bedzie.
    Developer nie raczy odpowiadac na moje pisma. I teraz mam pytanie.
    Czy komus z was, udalo sie odzyskac vat za garaz?
    Jakie mam szanse na wygrana w sadzie?
    Czy wogole jest sens sie sadzic? Chodzi o 3500 pln.
    btw

    Warszawska skarbowka uwaza ze sie zwrot vatu nie nalezy, a olsztynska ze
    nalezy....
    Kocham to panstwo prawa.

    Asia

  • 2. Data: 2003-04-18 20:52:26
    Temat: Re: jak to jest z vatem za garaz?
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Joanna Grynfelder chwycił(a) pióro i napisał(a):

    > Kocham to panstwo prawa.

    Przerzuć swoją miłość na facetów/facetki to lepiej na tym wyjdziesz-:)))

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!