  • 1. Data: 2012-04-02 10:47:01
    Temat: Czy mozna zlozyc PIT w innym Urzedzie Skarbowym?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Czy mozna zlozyc PITa osobiscie w US, ale innym niz "docelowy"?

    Czy US moze udzielic informacji o kwocie (z PITa za zeszly rok)
    potrzebnej do wyslania biezacego PITa przez e-Deklaracje?

  • 2. Data: 2012-04-02 11:38:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Apr 2012, Q wrote:

    > Czy US moze udzielic informacji o kwocie (z PITa za zeszly rok)
    > potrzebnej do wyslania biezacego PITa przez e-Deklaracje?

    Może, podejrzewam że chętnie to zrobi, ale w postaci wydania
    ichniej kopii, odpłatnie :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2012-04-02 13:08:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Q wrote:
    > Czy mozna zlozyc PITa osobiscie w US, ale innym niz "docelowy"?

    A nie prościej "złożyć" na poczcie?
    A bezposrednio odpowiadajac na pytanie, nie wiem.
    Ale jakichś formalnych przeszkod nie widze. Niech sobie dalej przekażą.

    > Czy US moze udzielic informacji o kwocie (z PITa za zeszly rok)
    > potrzebnej do wyslania biezacego PITa przez e-Deklaracje?

    tak jak napisal Gotfryd. Tylko drogą formalną.
    Chyba, że zadzwonisz do swojego US i miła pani będzie miała, nie kapnie
    się, że może wylecieć z roboty i ci poda.

  • 4. Data: 2012-04-02 13:21:40
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-04-02 10:47, Q pisze:

    > Czy US moze udzielic informacji o kwocie (z PITa za zeszly rok)
    > potrzebnej do wyslania biezacego PITa przez e-Deklaracje?

    Jeżeli masz pity na podstawie którego składałeś w ub.r. pit roczny to
    zsumuj sobie przychody i wyjdzie Ci to samo. :)

    --
    spp

  • 5. Data: 2012-04-02 19:29:55
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Jeżeli masz pity na podstawie którego składałeś w ub.r. pit roczny to
    > zsumuj sobie przychody i wyjdzie Ci to samo. :)

    Tak, wiem, ale nie chodzi o mnie - ja tam swojego PITa
    zlozylem juz dawno ;).

  • 6. Data: 2012-04-03 10:00:00
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    "Nie mam Pana w komputerze i co mi Pan zrobi".
    Autentyczne.
    W docelowym ;-)

    -----