    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy musze placic podatek dochodowy?
    Date: Tue, 19 Jul 2005 15:00:59 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@chello084010214247.chello.pl

    Witam,

    Taka sytuacja: firma ze Szwajcarii wynajmuje mnie, zebym wykonywal dla
    nich co miesiac jakies uslugi. Podpisujemy kontrakt. Czy musze od tego
    placic jakies podatki i jak to rozwiazac? Oni maja tam takie prawo, ze
    jesli zatrudniaja kogos kto nie pracuje na terenie ich kraju, to zadnego
    podatku placic nie musza. Ja natomiast musialbym chyba placic 19%
    dochodowego, tak? Czy musialbym placic raz w roku, na zakonczenie roku
    podatkowego, czy co miesiac wplacac zaliczke na poczet podatku do US?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl