  • 1. Data: 2005-01-04 12:49:34
    Temat: Czy należy się odprawa ?
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    Jeżeli chcę zwolnić pracownika zatrudnionego na umowę na czas nieokreślony
    na mocy wypowiedzenia, ponieważ nie pasuje do takiej roboty jaką wykonuje
    (nie narusza podstawowych obowiązków, ale uważam, że się po prostu do tej
    pracy nie nadaje).. CZY NALEŻY MU SIĘ JAKAŚ ODPRAWA albo cuś innego ?
    Jakoś mi ućkło, jak to po tych wszystkich zmianach z zeszłego roku teraz
    wygląda :(
    Z góry dziękuję za podpowiedzi
    Pozdrawiam serdecznie, Monia.

    Ps. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Drodzy Grupowicze :)

  • 2. Data: 2005-01-05 09:18:17
    Temat: Re: Czy należy się odprawa ?
    Od: "ata" <a...@e...pl>

> [...]
    > pracy nie nadaje).. CZY NALEŻY MU SIĘ JAKAŚ ODPRAWA albo cuś innego ?
    > Jakoś mi ućkło, jak to po tych wszystkich zmianach z zeszłego roku teraz

    Jesli podacz powod wypowiedzenia leżacy po stronie pracownika, a on sie nie
    odwola to mu sie nie nalezy, jesli podasz powod np likwidacja stanowiska
    czyli powod zwolnienia po stronie pracodawcy wtedy mu sie nalezy zaleznie
    od czasu przepracowania w firmie.

    ata

  • 3. Data: 2005-01-05 09:22:18
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "ata" <a...@e...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > czyli powod zwolnienia po stronie pracodawcy wtedy mu sie nalezy zaleznie

    Niezależnie od wielkości pracodawcy?

  • 4. Data: 2005-01-05 16:55:36
    Od: "Jacek" <j...@m...pl>

    > Niezależnie od wielkości pracodawcy?

    Zależnie:)
    Pracodawca do 20 zatrudnionych nie wypaca odpraw.
    Pozdr
    Jacek
    www.marmur-plytki.pl