  • 1. Data: 2005-01-04 10:22:35
    Temat: rodzaj działalności z PKD
    Od: "PK" <p...@w...pl>

    Wszędzie znajduję informacje że przy zakładaniu działalności najlepiej
    wybrać wszystkie możliwe rodzaje działalności ponieważ później trzeba będzie
    płacić za każdy dodtkowy wpis.

    Moje pytanie sprowadza się do tego czy na prawdę wybieram na wszelki wypadek
    wszelkie możliwe bo nie wiem co będę robił dodtakowo za rok (ale po co mi
    np. usługi krawieckie)
    czy też mogę tylko wszystkie możliwe dotyczące akurat w moim wypadku
    informatyki (czyli cały 72 PKD)
    Czy mogę sobie jeszcze dopisać dowolne inne do 72?

    Dziękuję

  • 2. Data: 2005-01-04 14:12:38
    Temat: Re: rodzaj działalności z PKD
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Moje pytanie sprowadza się do tego czy na prawdę wybieram na wszelki
    > wypadek
    > wszelkie możliwe bo nie wiem co będę robił dodtakowo za rok (ale po co mi
    > np. usługi krawieckie)

    Jesli jesteś pewien, że nie bedziesz wykonywał przez cały okres działalności
    gospodarczej tych czynności, nie będziesz ludzi zatrudniał w tej dziedzinie
    na umowę , w tym o dzieło, :)))))))))), to se możesz nie pisać...... ale
    jeśli masz choć cień wątpliwości .. lepiej wpisz ... chociaż w końcu
    dopisanie niewykonywanej czynności kosztuje tylko 50 zł (zmiana wpisu do
    ewidencji działalności gosp.) to nie są takie zastraszające pieniądze w
    porównaniu z oczekiwanymi zyskami z nowej działalności

    > czy też mogę tylko wszystkie możliwe dotyczące akurat w moim wypadku
    > informatyki (czyli cały 72 PKD)
    > Czy mogę sobie jeszcze dopisać dowolne inne do 72?

    Se ścijągnij całą klasyfikację
    http://www.stat.gov.pl/
    mienią się mieć ją zaktualizowaną
    i se wybierz ........

    pozdrawiam
    fart

    ps
    zdania fachowców są podzielone ... niktórym wystarczą trzycyfrowe kody ...
    innym trza więcej podać .. a urzędnika przyjmującego masz własnego :))