  • 1. Data: 2005-01-04 10:11:02
    Temat: Staż jaki PIT ??
    Od: "Kluska" <klusia99[kasuj]@wp.pl>

    Witam
    w 2004 roku odbyłam staż absolwencki na który zostałam skierowana przez
    Urząd Pracy.
    Słyszałam ze musze sie rozliczyć , ale nie mam bladego pojęcia jaki PIT użyć
    .
    Dodam ze nie pracuje i nie mam żadnego dochodu.

    Dostałam z Urzędu Pracy jakieś wyliczenia ( kompletnie sie nie znam na tych
    sprawach )
    Mam jeszcze jedno pytanie czy ktoś dysponuje jakimś programem do rozliczeń
    oczywiście
    darmowym ?( szukałam na sieci lecz , było mi to nie pisane znaleźć )

    Dziękuje za odpowiedź
    Pozdrawiam Klusia

  • 2. Data: 2005-01-04 17:43:31
    Temat: Re: Staż jaki PIT ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Jan 2005, it was written:
    [...]
    >+ darmowym ?( szukałam na sieci lecz , było mi to nie pisane znaleźć )

    Y tam. Raz:
    http://podatki.pl/roczne.htm
    ...dwa:
    http://pit.dobry.pl/