eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy od otrzymanych stypendiow jest odprowadzany jakis podatek dochodowy ? › Czy od otrzymanych stypendiow jest odprowadzany jakis podatek dochodowy ?
  • Data: 2004-11-10 07:46:26
    Temat: Czy od otrzymanych stypendiow jest odprowadzany jakis podatek dochodowy ?
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Otrzymalem w tym roku stypendium socjalne z uczelni, oraz stypendium za
    wyniki w nauce. Czy od tych stypendiow sa odprowadzane jakies zaliczki na
    podatek dochodowy ? Czy powinienem dostac od uczelni PIT-11 na poczatku
    przyszlego roku ?
    Rowniez moje pytanie dotyczy innego czlonka mojej rodziny. Otrzymuje on
    zasilek pielegnacyjny z urzedu gminy, oraz stypendium z PFRON. Czy od tych
    swiadczen rowniez odprowadzane sa zaliczki na podatek dochodowy ? Czy
    rowniez instytucje powinny wystawic PIT-11 ?

    Patryk