  • 1. Data: 2004-01-15 10:53:56
    Temat: Czy od pieniędzy w OFE płaci się podatek dochodowy.
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    Czy od pieniędzy w OFE płaci się podatek dochodowy ?

    Pozdrawiam
    barysza

  • 2. Data: 2004-01-15 11:59:39
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik barysza napisał:

    > Czy od pieniędzy w OFE płaci się podatek dochodowy ?

    Sprecyzuj pytanie.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 3. Data: 2004-01-15 20:14:51
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    > Sprecyzuj pytanie.

    Mam nadzieję, że uda mi się wycofać pieniądze z OFE. Czy zapłacę podatek
    dochodowy, tzw. podatek Belki.

  • 4. Data: 2004-01-16 07:34:15
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    barysza wrote:

    > Mam nadzieję, że uda mi się wycofać pieniądze z OFE.

    Niewykonalne.

  • 5. Data: 2004-01-16 07:37:44
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    barysza wrote:

    > Mam nadzieję, że uda mi się wycofać pieniądze z OFE.

    Niewykonalne. Niby w jaki sposób chcesz to zrobić. Jedyna metoda to
    chyba przejście na emeryturę, wtedy "wycofasz".

  • 6. Data: 2004-01-16 08:33:05
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Jureq napisał:

    > Niewykonalne. Niby w jaki sposób chcesz to zrobić. Jedyna metoda to
    > chyba przejście na emeryturę, wtedy "wycofasz".

    Coś mi się kołacze, że także w przypadku śmierci ubezpieczonego. Z
    punktu widzenia podatku dochodwego są to pozostałe przychodu i są
    opodatkowane i to nie podatkiem Belki, ale zgodnie ze skalą.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 7. Data: 2004-01-16 08:41:10
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik /slawek napisał:

    > Coś mi się kołacze, że także w przypadku śmierci ubezpieczonego. Z
    > punktu widzenia podatku dochodwego są to pozostałe przychodu i są
    > opodatkowane i to nie podatkiem Belki, ale zgodnie ze skalą.

    Ale w tym kontekście "mam nadzieję że uda mi się" budzi dziwne
    skojarzenia :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-01-16 08:44:38
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    > Coś mi się kołacze, że także w przypadku śmierci ubezpieczonego. Z
    > punktu widzenia podatku dochodwego są to pozostałe przychodu i są
    > opodatkowane i to nie podatkiem Belki, ale zgodnie ze skalą.

    Wtedy to chyba podatek od spadków a co w przypadku kiedy przechodzę na rentę
    inwalidzką ?

    barysza