  • 1. Data: 2002-05-22 18:09:12
    Temat: Czy odsetki są kosztem uzyskania przychodów?
    Od: "Henryk" <h...@n...com.pl>

    Czy odsetki naliczone zgodnie z Art.22e Pkt4 Ustawy
    o podatku dochodowym od osób fizycznych są kosztem
    uzyskania przychodów?
    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-05-23 22:09:25
    Temat: Re: Czy odsetki są kosztem uzyskania przychodów?
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Henryk <h...@n...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:acgmsh$8i5$...@n...tpi.pl...
    > Czy odsetki naliczone zgodnie z Art.22e Pkt4 Ustawy
    > o podatku dochodowym od osób fizycznych są kosztem
    > uzyskania przychodów?
    > Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

    Wg. mnie nie są. To jakby inny rodzaj odsetek karnych za niezaliczenie do
    ST.
    To tylko moje zdanie

    WS

  • 3. Data: 2002-05-26 17:14:37
    Od: "Danuta" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojciech Suszycki (Brick B.) <s...@i...pl> w wiadomości d
    o grup dyskusyjnych napisał:acjpdv$rd0$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:acgmsh$8i5$...@n...tpi.pl...
    > >

    > Wg. mnie nie są. To jakby inny rodzaj odsetek karnych za niezaliczenie do

    Odsetki naliczone od kontrahentów sa kosztem uzysk przychodu, natomiast wobe
    c budzetu i urzedu skarbowego nie.

    Danuta