  • 1. Data: 2002-05-22 18:29:04
    Temat: czesc faktury w koszty
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    Dzien dobry.
    Bardzo prosze bardziej doswiadczonych o rade - jak powinnam postapic w
    takiej sytuacji, gdy z faktury za uslugi np. telekomunikacyjne - tylko jedna
    pozycje ( a jesy ich trzy) chcialabym zaliczyc w kup? czy musze wystawiac
    DW? czy zaksiegowac fakture : data, numer - i tylko w wartosc wpisac kwote
    z odpowiedniego wiersza?
    a co w przypadku gdy z takiej faktury ( TP SA - ma trzy pozycje) jedna
    pozycje chce cala dac w kup, z nastepnej tylko czec, a z trzeciej nic?
    dzieki za podpowiedzi
    pozdrawiam
    Basia

  • 2. Data: 2002-05-23 06:49:34
    Temat: Re: czesc faktury w koszty
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Smart Group napisał:
    > a co w przypadku gdy z takiej faktury ( TP
    > SA - ma trzy pozycje) jedna pozycje chce cala dac w kup, z
    > nastepnej tylko czec, a z trzeciej nic? dzieki za podpowiedzi
    Zaksięguj fakturę, kwotę wpisz taka, jaka powinna iśc w koszty a nie
    sume z faktury, a na samej fakturze napisz "kwota... nie stanowi
    kosztu uzyskania przychodu"

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-05-23 08:08:33
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    i to wystarczy? dziekuje! a sposb wyliczenia tej czesci w % tez na fakturze
    to powinno byc? czy na jakims zalaczniku?

  • 4. Data: 2002-05-23 11:02:29
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    > Zaksięguj fakturę, kwotę wpisz taka, jaka powinna iśc w koszty a nie
    > sume z faktury, a na samej fakturze napisz "kwota... nie stanowi
> [...]

    jacek

  • 5. Data: 2002-05-24 19:51:18
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 May 2002, jacek wrote:

    >+ > Zaksięguj fakturę, kwotę wpisz taka, jaka powinna iśc w koszty a nie
    >+ > sume z faktury, a na samej fakturze napisz "kwota... nie stanowi
> [...]

    Też podzielić. Nie KUP-> VAT nie do odliczenia.

    Pozdrowienia, Gotfryd
    PS: były kłopoty z newsserwerem - mogę być lekko out-of-sync,
    proszę o wybaczenie z góry :)