  • 1. Data: 2005-02-03 06:32:27
    Temat: Czy po wybraniu podatku liniowego nadal można odliczyć wydatki poniesione z tytułu dużej ulgi budowlanej ?
    Od: "Dariusz Smus" <s...@i...pl>

    Czy mimo to iż wybrałam podatek liniowy w 2004 w działalności gospodarczej
    to nadal mogę dokonać kontynuacji odliczenia wynikającego z dużej ulgi
    budowlanej ?
    Wydatki poniesione na budowę domu do końca 2003 r., a które nie znalazły
    pokrycia w podatku to czy nadal mogę dokonać odliczeń od dochodów
    opodatkowanych ?

    Czy to iż posiadam dodatkowy dochód ze stosunku pracy (umowy o pracę) ma
    wpływ na to, że wolno mi dokonać odliczenia wynikającego z dużej ulgi
    budowlanej w tym roku wyłącznie z kwoty podatku zapłaconego od dochodów ze
    stosunku pracy czy również z dochodów uzyskanych w swojej działalności
    gospodarczej ?

    pozdrawiam

    Ania Smus

    a...@o...pl

  • 2. Data: 2005-02-04 10:38:27
    Temat: CZY NAPRAWDE NIKT Z WAS NIE WIE ?
    Od: "Ania Smus" <a...@o...pl>

    Czy jeżeli wybrałam podatek liniowy w 2004 w działalności gospodarczej i
    również posiadam dodatkowy dochód ze stosunku pracy (umowy o pracę) to nadal
    mogę dokonać kontynuacji odliczenia wynikającego z dużej ulgi budowlanej,
    kwoty która nie znalazły pokrycia w podatku za 2003 rok?
    Czy to iż posiadam dodatkowy dochód ze stosunku pracy (umowy o pracę) ma
    wpływ na to, że wolno mi dokonać odliczenia tylko do wysokości kwoty podatku
    zapłaconego z tytułu umowy o pracę ?
    PROSZĘ WAS O POMOC
    pozdrawiam

    Ania Smus

    a...@o...pl

  • 3. Data: 2005-02-07 15:43:20
    Temat: Re: CZY NAPRAWDE NIKT Z WAS NIE WIE ?
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <ctvjoh$a9p$1@nemesis.news.tpi.pl>, Ania Smus wrote:

    > Czy to iż posiadam dodatkowy dochód ze stosunku pracy (umowy o pracę) ma
    > wpływ na to, że wolno mi dokonać odliczenia tylko do wysokości kwoty podatku
    > zapłaconego z tytułu umowy o pracę ?

    A to jest jakies rozwiaanie. Z liniowego odliczac nie mozna ale z
    pracy powinno sie dac. Niemniej to niezle zaplatana sytuacja choc
    sadze ze poszukawszy w rzepie, GPrawnej i sieci ktos prawdopodobnie
    juz analizowal takie przypadki.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl