  • 1. Data: 2007-08-27 20:44:16
    Temat: Czy podatek jest kosztem?
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    Czy kosztem uzyskania przychodu (w KPiR) może być:
    - zaliczka miesięczna na podatek dochodowy?
    - podatek od czynności cywilno-prawnych?

    Funkcyjny

  • 2. Data: 2007-08-27 20:46:49
    Temat: Re: Czy podatek jest kosztem?
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    Funkcyjny pisze:

    > Czy kosztem uzyskania przychodu (w KPiR) może być:
    > - zaliczka miesięczna na podatek dochodowy?
    nie
    > - podatek od czynności cywilno-prawnych?
    zależy

  • 3. Data: 2007-08-27 20:48:10
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 27-08-2007 o 22:44:16 Funkcyjny <f...@o...pl> napisał(a):

    > Czy kosztem uzyskania przychodu (w KPiR) może być:
    > - zaliczka miesięczna na podatek dochodowy?
    > - podatek od czynności cywilno-prawnych?

    Na oba pytania odpowiedź brzmi: zależy

    Ale jeśli chodzi Ci o własne zaliczki na własny podatek we własnej DG,
    to wklej swój rekurencjny wzór :)

  • 4. Data: 2007-08-27 21:47:15
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 27-08-2007 o 22:46:49 Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl> napisał(a):

    > nie

    A jeśli chodziło mu o zaliczkę pracownika :) ?

  • 5. Data: 2007-08-28 06:13:49
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Na oba pytania odpowiedź brzmi: zależy

    Jak już jesteście tacy precyzyjni, to na oba pytania
    odpowiedź brzmi: TAK :-) Pytanie było czy
    zaliczka i ten podatek MOGĄ być kosztami.

  • 6. Data: 2007-08-28 07:42:35
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    > Czy kosztem uzyskania przychodu (w KPiR) może być:
    > - zaliczka miesięczna na podatek dochodowy?
    > - podatek od czynności cywilno-prawnych?

    Ponieważ były wątpliwości, więc uściślam:

    - chodzi o moje zaliczki na podatek dochodowy

    - podatek od czynności cywilnoprawnych - płacę go jako kupujący, transakcja
    związana z wykonywaną przeze mnie DG.

    Funkcyjny

  • 7. Data: 2007-08-28 08:16:06
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 28-08-2007 o 08:13:49 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Jak już jesteście tacy precyzyjni, to na oba pytania
    > odpowiedź brzmi: TAK :-) Pytanie było czy
    > zaliczka i ten podatek MOGĄ być kosztami.

    :)

  • 8. Data: 2007-08-28 11:28:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Aug 2007, Funkcyjny wrote:

    > Ponieważ były wątpliwości, więc uściślam:
    >
    > - chodzi o moje zaliczki na podatek dochodowy

    W żadnym wypadku. Zajrzyj do ustawy!

    > - podatek od czynności cywilnoprawnych - płacę go jako kupujący, transakcja
    > związana z wykonywaną przeze mnie DG.

    Nie ma przeciwsskazań.
    Za to zapłacenie "PCC od DG" powoduje obowiązek założenia i prowadzenia
    ewidencji tegoż PCC (z braku innych uregulowań - "dożywotni").

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2007-08-28 12:04:41
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    > - chodzi o moje zaliczki na podatek dochodowy

    No, ciekawe jak Ty policzysz ową zaliczkę jak ją do kosztów wrzucał
    bedziesz.

    > - podatek od czynności cywilnoprawnych - płacę go jako kupujący,
    > transakcja
    > związana z wykonywaną przeze mnie DG.

    tak

  • 10. Data: 2007-08-28 12:22:38
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 28 Aug 2007 14:04:41 +0200, Andrew napisał(a):

    > No, ciekawe jak Ty policzysz ow zaliczk jak j do kosztw wrzuca bedziesz.

    Suma ciągu geometrycznego dążącego do 0 :)

    p. m.