  • 1. Data: 2007-08-27 15:15:50
    Temat: Darowizna
    Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl>

    Witam mam pytanie i prosze nie odsyłajcie mnie do google
    Rodzice chcą darować mi 100000 zł

    Ja te pieniądze chcę przeznaczyc na zakup domu ale wspólnie z żoną .
    Ile będziemy musieli zapłacić podatku od darowizny

    Pozdrawiam JULIUSZ

  • 2. Data: 2007-08-27 16:02:36
    Temat: Re: Darowizna
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ja te pieniądze chcę przeznaczyc na zakup domu ale wspólnie z  żoną .
    > Ile będziemy musieli zapłacić podatku od darowizny

    Nie zapłacisz podatku o ile kasa wpłynie na konto bankowe i zgłosisz to do US w
    terminie do 30 dni od wpływu na konto. Możesz także nie zgłaszać jeśli
    darowizna jest potwierdzona aktem notarialnym.

    Pzdr- Kriss