  • 1. Data: 2004-08-04 10:07:55
    Temat: Re: Czy przed 01.05 też był wymóg
    Od: "/slawek:c.n." <w...@W...pl>

    Dnia 04-08-2004 12:09, Użytkownik Samotnik napisał:

    > Aby na kasach fiskalnych A to było 22%, B 7%, C 0% itd.?

    Początkowo nie a potem tak

  • 2. Data: 2004-08-04 10:09:55
    Temat: Czy przed 01.05 też był wymóg
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Aby na kasach fiskalnych A to było 22%, B 7%, C 0% itd.?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-08-04 10:19:40
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <w...@W...pl> napisal(a):

    > Początkowo nie a potem tak

    Tzn. od kiedy? Bo ja sobie z czystej głupoty przeprogramowałem kiedyś
    kasę - po prostu próbując zaprogramować towary przez pomyłkę zmieniłem
    przypisanie stawek na inne i olałem temat. Potem w maju zobaczyłem
    rozporządzenie i przeprogramowałem na właściwe. A zatem co mi mogą za
    to zrobić? ;-)

  • 4. Data: 2004-08-04 10:27:46
    Od: "/slawek:c.n." <w...@W...pl>

    Dnia 04-08-2004 12:19, Użytkownik Samotnik napisał:

> [...]
    > przypisanie stawek na inne i olałem temat. Potem w maju zobaczyłem
    > rozporządzenie i przeprogramowałem na właściwe. A zatem co mi mogą za

    Nie pamiętam dokładnie od kiedy ale od dawna. Co najmniej od wejścia w
    życie przedostatniego rozporządzenia czyli od 2002 r.