  • 1. Data: 2004-08-04 11:48:12
    Temat: kasa fiskalna
    Od: "gienio" <e...@b...pl>

    witam.
    Mam pytanie, od jakiej kwoty przychodu, zobowiązany jestem nabyć kasę
    fiskalną, będąc na ryczałcie?

    --
    Gienio
    GG 1869519

  • 2. Data: 2004-08-04 21:29:38
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Aug 2004, gienio wrote:

    >+ witam.
    >+ Mam pytanie, od jakiej kwoty przychodu, zobowiązany jestem nabyć kasę
    >+ fiskalną, będąc na ryczałcie?

    Zlituj się: "mało danych". KRYTYCZNIE mało danych żeby ktokolwiek
    podjął się przepisywania połowy rozporządzenia :(
    Przecież to zależy:
    - komu sprzedajesz (załóżmy że to jest oczywiste i sprzedaży "dla
    firm" nie bierzesz pod uwagę)
    - co sprzedajesz - jest cały pakiecik rzeczy traktowanych *odrębnie*
    i to w *obie* strony - a wcale nie jestem przekonany iż owa
    klasyfikacja "dla kasy" pokrywa się z zakresem dopuszczonym lub
    wykluczonym z ryczałtu
    - kiedy zacząłeś - są różne limity dla "starych" i "nowych" DG
    ...pewnie coś jeszcze...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)