  • 1. Data: 2007-03-04 16:24:18
    Temat: Czy przy PIT-38 jest jakaś kwota wolna od podatku itp?
    Od: "Piotr" <t...@j...spamerow.kr>

    Witam
    W zeszłym roku zrobiłem niewielką transakcję sprzedaży akcji, praktycznie
    bez zysku (wyliczony przeze mnie podatek do zapłacenia wynosi ~5zł ;-)). Do
    tej pory nie dostałem z biura maklerskiego PIT-8, teraz zastanawiam się czy
    to ich błąd czy poprostu tak małych kwot nie rozlicza się i dlatego nie
    przysyłają? Jeśli to ma znaczenie transakcja była na sam koniec roku, środki
    z rachunku w D.M. przeszły na ROR 29 grudnia.

    pozdrawiam