  • 1. Data: 2002-12-02 19:06:30
    Temat: Czy sa w ogole jakies preferencja dla zakladajacych DG?
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    Witam szanowna grupe,

    Mam krotkie a konkretne pytanie. Otoz czy obecnie sa jakies udogodnienia
    sprzyjajace zakladaniu dzialalnosci gospodarczej...?
    Mam tu na mysli jakies zwolnienia z podatku, jakies umozenia ZUS,itp...
    Wiele mowilo sie o programie "Pierwsza praca" dla tegorocznych absolwentow,
    ale nie wiem czy ktos z Panstwa sie tym interesowal. Jesli nie to tylko
    dodam ze usmiac sie mozna bylo z tego co sie okazalo w rzeczywistosci, a
    brzmialo to tak glosno i dumnie ze nie bedzie ZUSu przez rok itd...
    Ale czy cos jest z czego moze skorzystac rozpoczynajacy dzialalnosc
    czlowiek?
    Jednoczenie czy nic nie wiadomo Panstwu, czy od nowego roku beda jakies ulgi
    i preferencje dla rozpoczynajacych, bo i takie glosy slyszalem?
    A co z kwestia zwolnien od podatku, kobiety w moim US wspominaly cos o
    jakims projekcie na 2003 ze beda jakies zwolnienia dla rozpoczynajacych DG
    Niestety duzo plotek i informacji a malo konkretow,

    Prosze o pomoc,

    Pozdrawiam,

    Rafal