  • 1. Data: 2002-12-02 15:54:04
    Temat: Zwrot podatku od zakupu mieszkania
    Od: "MK" <a...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanie, czy istnieje jeszcze mozliwosc otrzymania zwrotu podatku VAT od
    zakupu nowego mieszkania.

    Pozdrawiam, Mariusz

  • 2. Data: 2002-12-02 22:36:38
    Temat: Re: Zwrot podatku od zakupu mieszkania
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    > Mam pytanie, czy istnieje jeszcze mozliwosc otrzymania zwrotu podatku VAT
    od
    > zakupu nowego mieszkania.
    >
    > Pozdrawiam, Mariusz

    he, he dobre,
    też bym chciał, i od kiełbasy, chleba, makaronu, zgrzewki piwa, tabliczki
    czekolady i masła co dziś z rańca kupiłem

    też pozdrawiam, bobek

  • 3. Data: 2002-12-03 12:50:07
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "bobek" <b...@x...wp.pl> wrote in message

> [...]
    > też bym chciał, i od kiełbasy, chleba, makaronu, zgrzewki piwa, tabliczki
    > czekolady i masła co dziś z rańca kupiłem

    Pewnie ze istnieje...
    Trzeba zakupic lokal na cele dzialalnosci gospodarczej...

    Boguslaw