  • 1. Data: 2006-09-18 09:43:16
    Temat: Czy to fiksacja serwera?
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Większość wczorajszych (niedzielnych) tytułów postów jest u mnie zbiorem
    przypadkowych znaków np.qR26RR46ag itp. Czy była jakaś awaria serwera, czy u
    Was też wystąpiło takie zjawisko?
    Graszka

  • 2. Data: 2006-09-18 09:48:54
    Temat: Re: Czy to fiksacja serwera?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    GP napisał(a):
> [...]
    > przypadkowych znaków np.qR26RR46ag itp. Czy była jakaś awaria serwera, czy u

    Nie, u nas nic sie nie dzialo.
    To chyba ten nowy wirus OE,nie slyszales?

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 3. Data: 2006-09-19 01:26:08
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    GP wrote:
> [...]
    > przypadkowych znaków np.qR26RR46ag itp. Czy była jakaś awaria serwera, czy u

    Awaria jednego z serwerów, do którego dobrał się niedobre stworki i
    powysyłały śmiecie.