  • 1. Data: 2006-09-18 08:26:13
    Temat: pit-11 - jak sprawdzic czy US otrzymal kopie??
    Od: "eewwaa" <n...@o...pl>

    mam takie pytanie - moze nieco banalne - wysylajac pity nie
    zrobilam kopii jednego z nich - pracownik swoja kopie otrzymal
    pomimo braku jakiegokolwiek sladu, ze to od nas wyszlo - zakladam
    tez ze US tak samo:) czy mozna to jakos sprawdzic w inny sposób
    niz najbardziej oczywisty - tj. telefon do wlasciwego urzedu??

  • 2. Data: 2006-09-19 01:23:46
    Temat: Re: pit-11 - jak sprawdzic czy US otrzymal kopie??
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    eewwaa wrote:
> [...]
    > tez ze US tak samo:) czy mozna to jakos sprawdzic w inny sposób
    > niz najbardziej oczywisty - tj. telefon do wlasciwego urzedu??

    A czemu chcesz komplikować sprawę?