  • 1. Data: 2006-09-18 07:25:35
    Temat: Umowa międzynarodowa
    Od: "Annacor" <a...@i...pl>

    Witam.Czy są może jakieś przykłady jak powinna wyglądać umowa
    międzynarodowa?
    Za wszelkie odpowiedzi dziękuję.
    Annacor

  • 2. Data: 2006-09-18 07:30:49
    Temat: Re: Umowa międzynarodowa
    Od: "Annacor" <a...@i...pl>

    Dodam że dotyczy ona przedsiębiorstw: jednego w Polsce a drugiego we
    Włoszech. Interesuje mnie poprostu przykład jak powinna wyglądać, co
    zawierac aby skutecznie mogła działać.
    Annacor

  • 3. Data: 2006-09-18 08:32:04
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 18-09-2006 o 09:30:49 Annacor <a...@i...pl> napisał:

    > Dodam ?e dotyczy ona przedsi?biorstw: jednego w Polsce a drugiego we
    > W?oszech. Interesuje mnie poprostu przyk?ad jak powinna wygl?daae, co
    > zawierac aby skutecznie mog?a dzia?aae.
    > Annacor

    Treść i podpisy :)

  • 4. Data: 2006-09-18 09:45:51
    Od: "Annacor" <a...@i...pl>

    > Treść i podpisy :)

    Ale dowcipniś.

  • 5. Data: 2006-09-18 10:20:33
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 18-09-2006 o 11:45:51 Annacor <a...@i...pl> napisał:

    > Ale dowcipni?.

    Tyle że to nie dowcip, dla Twojej informacji sam mam umowy z firmami z
    zagranicy.
    Jedyny zonk jest taki że w Polsce dla US dowodem jest umowa po polsku i
    tłumaczysz
    na włąsny koszt więc lepiej od razu się o to zatroszczycć

  • 6. Data: 2006-09-18 10:30:45
    Od: "Annacor" <a...@i...pl>

> [...]
    > tłumaczysz
    > na włąsny koszt więc lepiej od razu się o to

    Wiem ze trzeba przetlumaczona miec na jezyk polski.Glownym problemem jest
    stworzenie skutecznej umowy o swiadczenie uslug.Moze istnieje jakas ksiazka
    albo stronka internetowa pomocna w stworzeniu tego kontraktu

  • 7. Data: 2006-09-18 10:57:48
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 18-09-2006 o 12:30:45 Annacor <a...@i...pl> napisał:

> [...]
    > ksiazka
    > albo stronka internetowa pomocna w stworzeniu tego kontraktu

    W jakim sensie skutecznej?

  • 8. Data: 2006-09-18 11:14:39
    Od: "Annacor" <a...@i...pl>

    > W jakim sensie skutecznej?

    Aby byla prawnie prawidlowo stworzona.A wiec moze jest jakis
    szablon?Najwazniejsze jest to ze dotyczyc ma swiadczenia uslug.

  • 9. Data: 2006-09-18 11:17:41
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 18-09-2006 o 13:14:39 Annacor <a...@i...pl> napisał:

    > Aby byla prawnie prawidlowo stworzona.A wiec moze jest jakis
    > szablon?Najwazniejsze jest to ze dotyczyc ma swiadczenia uslug.

    Może o czymś nie wiem ale nie ma chyba szablonu - rozumiem że chodzi o
    szablon
    do celów podatkowych?

    To na co się umawiasz to jest sprawa pomiędzy Tobą i kontrahentem.
    A do celów podatkowych dokumentujesz to fakturami.
    Zauważ że umowa może być też ustna i możesz do niej tak samo wystawić
    fakturę,
    a to że kontrahent jest z zagranicy nie gra żadnej roli.

    Chyba że nie rozumiem o czym mowa :)

  • 10. Data: 2006-09-19 09:03:24
    Od: "Annacor" <a...@i...pl>

> [...]
    > fakturę,
    > a to że kontrahent jest z zagranicy nie gra żadnej roli.

    Konkretnie mi chodzi jak powinna wygladac taka umowa.Wiem ze zawieram tam
    wszelkie interesujace nas sprawy.Ale nie wiem jak pokolei powinna ona
    wygladac.Od czego zaczac,jak zakonczyc etc.?
    Moze banalne ale raczej jest to problemowa sprawa.