  • 21. Data: 2003-03-27 00:01:34
    Temat: Re: OT: Czy to jest kosztem uzyskania przychodów?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Mar 2003, j23 wrote:
    [...]
    >+ Jak ktos choc troche mysli, to zdaje sobie sprawe, ze prowadzac firme
    >+ podejmuje sie rozne decyzje udane i nieudane, gdyby nie mozna bylo tych
    >+ nieudanych zaliczyc do KUP to dopiero bylaby paranoja.

    Niektórych niestety nie można :( - mam na myśli cytowane inwestycje
    które "nie wypaliły", nie twój magazyn z którym nie wiem jak w końcu
    ma być.
    I to *jest* paranoja, coż poradzę :(

    [...]
    >+ moge zorganizowac akcje (oczywiscie fikcyjna) wysylania tych

    Nie wiem, ale jak Sławek pisał o makulaturze - to może coś
    w tym jest...

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2003-03-28 14:11:41
    Temat: Re: Czy to jest kosztem uzyskania przychodów?
    Od: a...@p...onet.pl

    > Wiódł ślepy kulawego.
    >
    > A ustawa o rachunkowości na to.
    > Art. 3. [ Definicje ]
    > 1. [4] Ilekroć w ustawie jest mowa o:
    > 21) stratach i zyskach nadzwyczajnych - rozumie się przez to skutki
    > finansowe zdarzeń powstaj?cych niepowtarzalnie, poza zwykł?
    > działalno?ci? jednostki, a w szczególno?ci spowodowanych zdarzeniami
    > losowymi, ZANIECHANIEM lub zawieszeniem pewnego rodzaju działalno?ci
    > (w tym również istotn? zmian? metod produkcji lub sprzedaż?
    > zorganizowanej czę?ci jednostki) oraz postępowaniem układowym lub
> [...]

    Cos mnie dreczylo z ta UoR i zajrzalem do niej.
    Skąd wziąłeś ten cytat?
    W aktualnej ustawie nie ma definicji w takim brzmieniu.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 23. Data: 2003-03-28 16:41:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik a...@p...onet.pl napisał:

    > Cos mnie dreczylo z ta UoR i zajrzalem do niej.
    > Skąd wziąłeś ten cytat?
    > W aktualnej ustawie nie ma definicji w takim brzmieniu.

    No kolega zaspał rok z okładem, ot co :-)

    Swoją droga fakt że cos jest kosztem w ustawie o rachunkowości nie
    znaczy że jest kosztem w swietle podatkowym.
    I na odwrót ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 24. Data: 2003-03-29 00:52:06
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 28 Mar 2003 15:11:41 +0100, a...@p...onet.pl
    zakodował:

    >Skąd wziąłeś ten cytat?
    >W aktualnej ustawie nie ma definicji w takim brzmieniu.

    No tak, sorki. Zaplątała gdzieś mi się na dysku dosyć stara wersja
    ustawy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775