  • 1. Data: 2002-04-06 21:08:15
    Temat: Czy to mozliwe?
    Od: "El_Che" <m...@w...pl>

    W 2001 03 01 podpisalem umowe z firma o wspolpracy w zakresie skupu od niej
    zlomu.Firma dostarczyla dokumenty potwierdzajace jej legalnosc.Wspolpraca
    trwala 6 miesiecy.Podczas kontroli mojej firmy przeprowadzonej przez US w
    2002 02 01 wykryto ze firma z ktora mialem umowe o wspolpracy zawiesila
    swoja dzialalnosc w okresie 2001 04 01-2001 07 01, wiec faktury ktore w tym
    czasie mi wystawila ulegly korekcie(tzn zostaly wykreslone z mojej ksiazki
    przychodow i rozchodow).Zlom ktory kupilem od tej firmy sprzedalem dalej i
    wystailem faktury sprzedazy.W skutek korekty faktur przez US wyszlo ze
    mialem niebotyczne zyski od ktorych musze zaplacic podatek vat i dochodowy
    jak i odsetki ustawowe od czasu wystawienia anulowanych faktur.Przeciez
    zostalem oszukany przez tamta firme ktorej zaplacilem fakture oczywiscie z
    vatem dlaczego US w takim razie nalicza mi ten vat a nie firmie ktora
    oszukala mnie??????

  • 2. Data: 2002-04-06 22:38:05
    Temat: Re: Czy to mozliwe?
    Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl>

    Czy to znaczy ze zawiesili dzialalnosc na krotki okres, wystawili faktury i
    nie odprowadzili Vatu?