    From: "stasiu" <s...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy to prawda... ZUS ?
    Date: Thu, 27 Jan 2005 12:44:24 +0100

    Witam

    Prosze o potwierdzenie lub zaprzeczenie:

    Jeżeli zostane zatrudniony na umowe zlecenie, z wynagrodzeniem w stawce
    godzinowej

    (np. 10zl/h i 2 godziny tygodniowo) i założę działalność gospodarcza nie
    zwiazana z umowa zleceniam to ZUS będzie za mnie placil pracodawca od 80zl
    (ok. 50zl) a ja z tytulu prowadzenia dzialanosci gospodarczej będę placil
    tylko ubezpieczenie zdrowotne ok150zl?

    Czy sa jakies ograniczenia co do umowy zlecenia? (np. max okres na jaki moze
    byc zawarta)