  • 1. Data: 2002-06-05 10:49:10
    Temat: Czy wszedł już program Pierwsza Praca?
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Wiem ze mial powstac korzystny program dla osob zakladajacych dzialalnosc
    gospodarcza.
    Czy to jest wlasnie program Pierwsza Praca?
    Czy juz wszedl w zycie? Jesli tak to od kiedy?

    Pozdrawiam wiosennie

    Oliwia

    GG 25244

    Jedna czarna owca
    podkreśla biel pozostałych.

  • 2. Data: 2002-06-05 11:28:24
    Temat: Re: Czy wszedł już program Pierwsza Praca?
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wiem ze mial powstac korzystny program dla osob zakladajacych dzialalnosc
    > gospodarcza.
    > Czy to jest wlasnie program Pierwsza Praca?
    > Czy juz wszedl w zycie? Jesli tak to od kiedy?

    tak, wszedł od 1 czerwca tyle, ze nie wszystkie urzedu dostaly pieniadze -
    slowem jak zwykle tragedia...

    > Pozdrawiam wiosennie
    >
    > Oliwia

    pozdrawiam rafal

  • 3. Data: 2002-06-05 11:47:08
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > tak, wszedł od 1 czerwca tyle, ze nie wszystkie urzedu dostaly pieniadze -
    > slowem jak zwykle tragedia...

    mysle o zalozeniu dzialalnosci ale za zusie mi nie zalezy bo mam stala prace
    na umowe o prace i ona mie placi Zus ... czy jakies ulgi sa przewidziane
    jeszcze w obrebie tego projektu?

    Oliwia

  • 4. Data: 2002-06-06 21:39:07
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Pierwsza praca i tak dotyczy tych pracodawców, którzy są juz na rynku od
    6-m-cy :(

  • 5. Data: 2002-06-10 07:18:49
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > Wiem ze mial powstac korzystny program dla osob zakladajacych dzialalnosc
    > gospodarcza.
    > Czy to jest wlasnie program Pierwsza Praca?
    > Czy juz wszedl w zycie? Jesli tak to od kiedy?

    Sluszalam ze na jesieni (ktos na tej grupie o tym wspominal), ma wejsc
    pakiet dla przedsiebiorczych .... czy to jest odrebny pakiet czy to wlasnie
    ten Pierwsza Praca?

    Oliwia