  • 1. Data: 2002-06-05 07:41:50
    Temat: SKLEPY internetowe - oprogramowanie
    Od: "Robert Nowacki" <r...@o...grudziadz.pl>

    Firma NOWIS oferuje oprogramowanie do prowadzenia sklepu
    internetowego - demo na stronie http://www.nsklep.prv.pl.
    Opis w sekcji "Regulamin" sklepu.
    Już w wersji podstawowej bogate możliwości !
    Dodatkowo oprogramowanie klienckie off-line . Przeprowadzamy
    kompleksowe wdrożenie systemu.

    Podejmiemy sie również tworzenia innych aplikacji internetowych,
    szczególnie stowarzyszonych ze sklepem (programy lojalnościowe,
    katalogi produktów, programy partnerskie itp.)

    Kontakt:
    Robert Nowacki
    NOWIS Usługi Informatyczne
    Grudziądz, t.(0601) 629185,
    n...@i...pl,
    http://www.nowis.prv.pl

  • 2. Data: 2002-06-05 08:02:13
    Temat: Re: SKLEPY internetowe - oprogramowanie
    Od: baldhorse <baldhorse@=NOSPAM=wp.pl>

    In article <adkfbj$p5t$1@news.tpi.pl>, r...@o...grudziadz.pl
    says...
> [...]
    > szczególnie stowarzyszonych ze sklepem (programy lojalnościowe,
    > katalogi produktów, programy partnerskie itp.)

    1/ 1000 razy bylo trabione ze do takiego celu sa inne grupy ale do
    niektorych odpornych na wiedze ciagle nie dociera
    polecam praca.*

    2/ *.prv.pl ... :)

    zeby moj post nie byl calkiem offtopic...

    zeby zrobic w miare znosna strone nie wystarczy podstawowa znajomosc
    obslugi pajaczka, potrzeba jeszcze odrobine wyobrazni i minimum dobrego
    smaku

    kolory sa dobierane chyba programem colorblind v10

    co do sklepu ..... (komentarze zbedne):

    Twój koszyk
    Indeks Nazwa Rodzaj Cena J.m. Ilość Wartość
    BIU0857 Taśma dwustronnie klejąca 6 x 50 m
    TOWAR W PROMOCJI jeden rodzaj 2.44 szt. 24 400 000 000 000.00
    Ilość pozycji: 1

    Ilość towarów w koszyku 10 000 000 000 000
    Wartość koszyka netto 20 000 000 000 000.00
    Wartość VAT 4 400 000 000 000.00
    Wartość koszyka brutto 24 400 000 000 000.00

  • 3. Data: 2002-06-05 08:11:59
    Od: baldhorse <baldhorse@=NOSPAM=wp.pl>

> [...]
    > Wartość koszyka netto 20 000 000 000 000.00
    > Wartość VAT 4 400 000 000 000.00
    > Wartość koszyka brutto 24 400 000 000 000.00

    po wyslaniu troche mi sie ten sklep rozjechal
    podaje czytelniejsza wersje

    Twój koszyk

    Indeks --- BIU0857
    Nazwa --- Taśma dwustronnie klejąca 6 x 50 m
    Rodzaj --- jeden rodzaj
    Cena --- 2.44
    J.m. --- szt.
    Ilość --- 9
    Wartość --- 24 400 000 000 000.00

  • 4. Data: 2002-06-05 09:10:02
    Od: "Robert Nowacki" <r...@o...grudziadz.pl>

    Hmm...Ciekawe skad to wziales ? Moze masz jakas egzotyczna przegladarke?
    U mnie jest tak:
[...]
    Wartość: 21.96

    Ilość pozycji: 1

    Ilość towarów w koszyku 9
    Wartość koszyka netto 18.00
    Wartość VAT 3.96
    Wartość koszyka brutto 21.96

    Co tu nie gra ?
    Jesli chodzi o grafike - zgoda, miom zdaniem
    czegos takiego tu nie ma nawet wogole ;-)) Design sklepu jest
    u mnie czyms zupelnie oddzielnym i niewiele ma wspolnego z sama aplikacja.
    PRaktycznie grafika jest projektowana calkowicie indywidualnie pod
    konkretnego uzytkownika. W wersji testowej chodzilo mi tylko o
    zaprezentowanie mozliwosci techniczniych aplikacji w miare czytelny sposob.

    Pozdrawiam
    R.

  • 5. Data: 2002-06-05 09:13:21
    Od: baldhorse <baldhorse@=NOSPAM=wp.pl>

    In article <adkkgu$1qv$1@news.tpi.pl>, r...@o...grudziadz.pl
    says...
> [...]
    > konkretnego uzytkownika. W wersji testowej chodzilo mi tylko o
    > zaprezentowanie mozliwosci techniczniych aplikacji w miare czytelny sposob.

    1/ odpisuje sie POD a nie NAD

    2/ moja super egzotyczna przegladarka to IE5 (5.00.2614.3500)

  • 6. Data: 2002-06-05 11:33:14
    Od: ">netoperek<" <n...@t...pl>

    Oprogramowanie swoją drogą ale ta grafika do bani, pozatym oprogramowanie
    można znaleźć na tony w necie za free :)
    Pomysł oki ale wymaga dopracowania :)
    --
    >netoperek<

    ================================
    Skąd ja znam te laseczki?
    www.sexlink.pl/licealistki
    Podobno mieszkają gdzieś w Gliwicach, ale pewien nie jestem :)

  • 7. Data: 2002-06-05 21:26:30
    Od: "L0" <a...@p...fm>

    Wiesz co
    Watpie czy ktos Ci kupi te oprogramowanie.
    Zbyt wiele jest bezplatnego softu tego kalibru.
    Choc jesli bylby to polski program i za free to moglby miec powodzenie.
    ja w 2 dni zrobilem sklepik z pomoca darmowego softu i moim zdaniem jest
    calkiem niezly.
    Tak na marginesie to bardzo bym prosil o ocene.
    >>> http://wh.prv.pl <<<

    Pozdrawiam
    L0

    Zapraszam: http://wh.prv.pl

  • 8. Data: 2002-06-06 09:41:03
    Od: "L0" <a...@p...fm>

    > Witam

    > da sie dodac 1,5 kasety i kazdego innego towaru
    >
    > Pozdrawiam
    > Tomek

    Ale jak wprowadzisz liczbe po przecinku to i tak zaokragla.

    Pozdrawiam
    L0

    Zapraszam: http://wh.prv.pl

  • 9. Data: 2002-06-06 09:47:07
    Od: "Tomasz Góral" <g...@e...pl>

    Witam

  • 10. Data: 2002-06-06 12:25:02
    Od: "Radek ['Unforgiver'] Gruchalski" <r...@m...net>

    Użytkownik L0 <a...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał
    :adnbns$nv3$...@n...tpi.pl...

    > Ale jak wprowadzisz liczbe po przecinku to i tak zaokragla.

    A przy usuwaniu zaokragla do wszystkich produktow...

    Unforgiver