  • 11. Data: 2011-08-23 11:39:40
    Temat: Re: Czy wynajmujący może żądać oświadczenia o obrotach firmy?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wromek,

    Tuesday, August 23, 2011, 1:32:00 PM, you wrote:

    > nie jaja tylko standardowa praktyka w cywilizowanych krajach.

    Co jest cywilizowanego w przekazywaniu takich informacji innym
    podmiotom gospodarczym?

    > tam ludzie maja do siebie wiecej zaufania i relacje miedzy
    > podmiotami sa wazniejsze niz jakies tam tajemnice.

    Skoro maja więcej zaufania, to po co im informacje o obrotach i
    wydruki z kas?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-08-23 12:14:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 13:32:00 +0200, wromek napisał(a):

    > nie jaja tylko standardowa praktyka w cywilizowanych krajach.
    > tam ludzie maja do siebie wiecej zaufania i relacje miedzy podmiotami sa
    > wazniejsze niz jakies tam tajemnice.

    I wyrazem tego "cywilizowanego zaufania" ma być kontrola wyników
    finansowych?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2011-08-23 13:32:43
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > I wyrazem tego "cywilizowanego zaufania" ma być kontrola wyników
    > finansowych?

    Jak ktoś podpisał umowę na czynsz: '100zł +2%obrotu sklepu' to nie ma
    nic dziwnego w żądaniu udokumentowania obrotu w celu wyliczenia
    poprawnej zapłaty zgodnie z umową. Niestety takie zapisy w umowach w
    wielu kołchozach są normą.

  • 14. Data: 2011-08-23 14:48:48
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 15:32:43 +0200, cyklista napisał(a):

> [...]
    > nic dziwnego w żądaniu udokumentowania obrotu w celu wyliczenia
    > poprawnej zapłaty zgodnie z umową. Niestety takie zapisy w umowach w

    W tej sytuacji tak. Ale nazywanie tego "zaufaniem" jest sporym nadużyciem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2011-08-23 16:53:22
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > I wyrazem tego "cywilizowanego zaufania" ma być kontrola wyników
    > finansowych?

    tak, zeby wynajmujacy mial pelny obraz sytuacji zwiazanej z wynajmem i mogl
    odpowiednio wczesnie zareagowac wypowiedzeniem najmu kontrahentowi.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 16. Data: 2011-08-23 16:56:17
    Temat: Re: Czy wynajmuj?cy mo?e ??da? o?wiadczenia o obrotach firmy?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-08-23 18:53, wromek pisze:

    > tak, zeby wynajmujacy mial pelny obraz sytuacji zwiazanej z wynajmem i mogl
    > odpowiednio wczesnie zareagowac wypowiedzeniem najmu kontrahentowi.

    Ale dlaczego ma to świadczyć o zaufaniu? Twierdzę, że jest dowodem na
    kompletny brak zaufania.

    --
    spp

  • 17. Data: 2011-08-24 12:56:41
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 04:21:16 -0700 (PDT), Asen napisał(a):

    > No to jestem zły, bo podejrzewam, że chcą mi wypowiedzieć umowę

    Nie bierz tak dosadnie treści posta liwiusza do serca ;)
    Nie przedstawiaj swoich ksiąg byle leszczowi :)
    Bo sobie facet na "Twój biznes" w swoim imieniu postawi biznesa :)
    Będzie widział czarno na białym jaki jest obrót i czy warto w tą "działkę
    wchodzić".
    Nie daj się, nic nie przedstawiaj.
    Chyba że wynajmującym jest... UKS :))))
    Ale wówczas nie potrzebowałby do tego żadnej umowy ;)

  • 18. Data: 2011-08-24 16:38:19
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Nie daj się, nic nie przedstawiaj.
    > Chyba że wynajmującym jest... UKS :))))
    > Ale wówczas nie potrzebowałby do tego żadnej umowy ;)

    pewnie moze nie pokazywac ale pewnie moze tez dluzej nie korzystac z lokalu
    ;)
    a moze jak pokaze to bedzie bezproblemowo nadal korzystal?!

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 19. Data: 2011-08-24 16:39:11
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Ale dlaczego ma to świadczyć o zaufaniu? Twierdzę, że jest dowodem na
    > kompletny brak zaufania.

    ja to widze inaczej.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 20. Data: 2011-08-25 00:34:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 24 Aug 2011 18:39:11 +0200, wromek napisał(a):

    > ja to widze inaczej.

    Proponuję byś w ramach zaufania wysłał mi skany swoich PIT-ów za ostatnie
    5 lat. Tak w ramach dążenia do cywilizowanych standardów. Co Ty na to?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl