  • 1. Data: 2002-08-30 15:34:28
    Temat: Czy zapłace jakieś cło? Części komputerowe
    Od: "Paweł S." <p...@x...pl>

    Witam!

    Mam brata, który pracuje legalnie jako student. Niedługo wraca i chce
    sprowadzić do Polski części komputerowe z USA - tj.: płyte, procesor i być
    może monitor. Ten sprzęt będzie tylko do użytku domowego. Wiadomo, że w USA
    jest taniej, bo nie ma tam podatku VAT. Ale za to jest podatek stanowy (tak
    jakoś sie zwało?), który wynosi 7.5 %. Czy orientuje sie może ktoś, czy
    będzie trzeba cło płacić na lotnisku czy w Polsce? Jakie są limity ?

    Szukałem w Google ale nie mogłem znaleźć coś konkretnego.

    Pozdrawiam Paweł S.