  • 1. Data: 2002-08-30 11:40:48
    Temat: pouczcie mnie, prosze...
    Od: "Piotr Wozniacki" <m...@p...com>

    ....jak faceta bieglego w meritum swojej pracy, ale ZUPELNEGO laika w
    prawie.

    Przymierzam sie do zatrudnienia w przedstawicielstwie polskim zagranicznej
    firmy (taki twor ma byc dopiero powolany, i dlatego musze przedstawic
    business plan, uwzgledniajacy oczywiscie moja pensje).

    Prosze o wylozenie kawy na lawe: zakladajc, ze chce dostawac "N" PLN na reke
    miesiecznie, jakie beda koszty mojej pracy dla owej firmy (w procentach od
    "N"). Najlepiej z rozbiciem na koszty w RP i koszty w kraju ojczystym Firmy
    (UE)

    Pozdrawiam

    Piotr