  • 31. Data: 2011-10-21 11:35:00
    Temat: Re: DG, Faktura, USA&USD, PayPal vs skarbówka/różnice kursowe
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    cef wystukał, co następuje:

    > I ja też się nie zgadzam z tym co napisałem,
    > ponieważ miałem na mysli to co Ty.
    > Czyli jeśli wypłata z konta, to wtedy rk
    > albo jesli zapłata z konta to wtedy rk.

    > Zrozumiałem, że Wojtek chce kupić
    > tego misia bezpośrednio płacąc z paypala.

    Tak, dobrze zrozumiałeś.
    Pozostaje jednak pewne ale:

    Dostaje USD, za USD via PayPal (to samo konto) kupuję tego misia za USD.

    i jak do tego przypiąć:

    > Czyli jeśli wypłata z konta, to wtedy rk
    > albo jesli zapłata z konta to wtedy rk.

    skoro nigdzie po drodze nie powstaje PLN więc nie ma rk.

    Chyba że w takiej sytuacji całe clue to po prostu pomimo faktu koniecznosć
    zaksięgowania tej wypłaty na misia jedynie celem obliczenia rk? (tak-jakby-
    zaczynało-coś-świtać (-; )

    w.

  • 32. Data: 2011-10-21 15:31:01
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wojtek wrote:

> [...]
    > USD.
    >
    > i jak do tego przypiąć:

    > skoro nigdzie po drodze nie powstaje PLN więc nie ma rk.

    Jak ja ostatnio czytałem ten artykuł o różnicach kursowych,
    to tam nie było nic o pojawianiu się złotówek tylko o różnych formach
    wpływu i wypływu środków. Zakup misia to jest wypływ środków.

    > Chyba że w takiej sytuacji całe clue to po prostu pomimo faktu
    > koniecznosć zaksięgowania tej wypłaty na misia jedynie celem
    > obliczenia rk? (tak-jakby- zaczynało-coś-świtać (-; )

    Coraz lepiej Ci idzie :-)