    From: k...@k...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: DG - Jaki rachunek bankowy do US
    Date: 18 Sep 2006 01:55:56 -0700

    Witam,

    Załozyłem działalność gospodarczą, podczas składania NIP-1 nie
    podałem
    rachunku bankowego i teraz w ciągu dwóch tygodni musze te dane
    uzupełnic.
    Postanowiłem zalożyć konto firmowe ale zastanawiam się czy konto
    firmowe
    jest tutaj tak na prawdę potrzebne, czy nie wystarczy że podam nr
    rachunku
    do konta indywidualnego (mojego własnego, osobistego). Czy konieczne
    jest w
    przypadku rozliczeń z US posiadanie konta firmowego, czy może
    wystarczy
    konto indywidualne??

    Pozdrawiam serdecznie,
    Konrad