  • 11. Data: 2007-04-08 19:04:24
    Temat: Re: DG + Umowa o prace problem z PIT-36
    Od: "Remeks" <r...@p...onet.pl>

    news:evbe6a$15g$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Remeks" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jeszcze jedno - czy wpisales w poz. 43 kwote zaliczek odprowadzonych
    > przez platnika?
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD
    tak wpisałem

  • 12. Data: 2007-04-08 19:05:57
    Od: "Remeks" <r...@p...onet.pl>

    Problem w tym że pozycja 80 to nie jest 78-79 bo liczy w kolumnach

  • 13. Data: 2007-04-08 19:12:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Problem w tym że pozycja 80 to nie jest 78-79 bo liczy w kolumnach

    No ale to chyba oczywiste!!!
    Nie po to ustawodawca wprowadzal pojecie "źródła prztychodu", zeby lekka
    reka od przychodu z pracy odejmowac koszty z DG.
    Nawet gdybyc w pracy dajmy na to zarobil 50000 zl dochodu i cale te 50000
    wydal (utopil) na DG jako koszt, to podatek zaplacilbys od 50000 zl, a
    strate -50000 z DG odliczylbys od dochodow z DG w latach przyszlych. To jest
    oczywiste - tak wlasnie dziala podatek dochodowy od osob fizycznych.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2007-04-08 19:17:58
    Od: "Remeks" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > strate -50000 z DG odliczylbys od dochodow z DG w latach przyszlych. To
    > jest oczywiste - tak wlasnie dziala podatek dochodowy od osob fizycznych.

    To się wszystko zgadza bo przecież podatek z tytułu pracy został odpowadzony
    ale jeżeli z tytułu DG nie mam zysku to dlaczego podatek do zapłaty jest
    liczony tak jakby dodać przychód z DG i od tego 19% bez uwzględnienia
    kosztów bo to tak wychodzi 3600 x 19 % = 686 i tak mam na końcu do zapłaty

  • 15. Data: 2007-04-08 19:21:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > zapłaty jest liczony tak jakby dodać przychód z DG i od tego 19% bez
    > uwzględnienia kosztów bo to tak wychodzi 3600 x 19 % = 686 i tak mam na

    Nie powinno tak byc, bo przeciez po wpisaniu 3200 w poz. 47 i 3600 w poz 48,
    w pozycji 49 mnie pojawi sie nic, a zatem poz. 80, bedaca suma kolumny
    "dochód" bedzie zawierala tylko dochod z pracy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2007-04-08 19:34:19
    Od: "Remeks" <r...@p...onet.pl>

    Przepraszam za zawracanie głowy, dopiero teraz przeliczyłem jaki podatek mi
    wpisali (mam nadzieje ze nie potrącili) w pozycji 37 pit11 zamiast 19% od
    dochodu (poz 36) to z wyliczenia wynika że to 7% :(

    ^%^%$^^^** jego ma*

  • 17. Data: 2007-04-08 19:36:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Przepraszam za zawracanie głowy, dopiero teraz przeliczyłem jaki podatek
    > mi wpisali (mam nadzieje ze nie potrącili) w pozycji 37 pit11 zamiast 19%
    > od dochodu (poz 36) to z wyliczenia wynika że to 7% :(

    No ale przeciez dobrze - od podatku odlicza sie ubezpieczenie zdrowotne,
    wiec ma prawo to wyjsc 7%. Moze podeslij mi na priva swoje kwoty z PIT-11 i
    PIT-B a ja wpisze do swojego programu i zobacze jak jest!!!!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2007-04-08 19:39:23
    Od: "Remeks" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiec ma prawo to wyjsc 7%. Moze podeslij mi na priva swoje kwoty z PIT-11
    > i PIT-B a ja wpisze do swojego programu i zobacze jak jest!!!!

    OK zaraz podeśle

  • 19. Data: 2007-04-08 19:49:17
    Od: "Remeks" <r...@p...onet.pl>

    Poszło

  • 20. Data: 2007-04-08 20:07:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Poszło

    Ale nie doszlo - usunales wstawke antyspamowa? :)

    Pozdrawiam
    SDD