  • 1. Data: 2007-04-08 10:33:09
    Temat: poleccie prosze
    Od: "skorupa" <s...@i...pl>

    Witam, poszukuje programu dla firmy jednoosobowej płacacej ryczałt i vat

    program powinien miec mozliwośc drukowania deklaracji VAT 7, PIT 28,
    wystawiania faktur, i drukowania ewidencji sprzedazy oraz sprzedazy i
    zakupów VAT.
    W tej chwili korzystam z programu Mała Księgowośc Start ale brak tam jest
    mozliwosci drukowania ewidencji sprzedazy i zakupu Vat.
    Prosze doradzcie mi jaki program niezawielkie pieniadze.
    Obecnie jestem na etapie testów programu firmy JZK:Niezbędnik Podatnika
    jednak odstrasza mnie cena lincencji wykupywanej co roku

    czekam na jakąs sugestie

    skorupa644