  • 21. Data: 2007-04-08 20:14:37
    Temat: Re: DG + Umowa o prace problem z PIT-36
    Od: "Remeks" <r...@p...onet.pl>

    nie zwróciłem uwagi teraz juz chyba poszło

  • 22. Data: 2007-04-08 20:17:38
    Od: "Remeks" <r...@p...onet.pl>

    s...@t...pl

    wysłałem na ten adres i przyszła zwrotka :(

  • 23. Data: 2007-04-08 20:35:07
    Od: "Remeks" <r...@p...onet.pl>

    Chyba doszełem, program robił błąd niestety :(

    jedno jeszcze tylko pytanie, jeżeli fizycznie zapłaciłem za cały rok (z
    tytułu umowy o prace+DG) 2861,54 to czy całą kwotę mogę odpisać?

  • 24. Data: 2007-04-10 18:24:33
    Temat: [OT] Re: DG + Umowa o prace problem z PIT-36
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Remeks <r...@p...onet.pl> wrote:
    SDD> Ale nie doszlo - usunales wstawke antyspamowa? :)
    [ wyciąłem adres bez wstawki antyspamowej wpisany przez Remeksa --pk]
    Remeks> wysłałem na ten adres i przyszła zwrotka :(

    To po to SDD stosuje wstawkę antyspamową, żebyś ją usuwał i wysyłał
    adres bez wstawki na cały świat? Jak można być tak bezmyślnym?

    p.