  • 1. Data: 2005-02-17 10:41:46
    Temat: DG a VAT od czesci do auta?
    Od: "Pawel Gil" <m...@p...onet.pl>

    Zaczynam dzialalnosc i nie jestem piewienn czy moge odliczac VAT od czesci
    na samochod (bedzie jako srodek trwaly)- jest bez kratki i nie spelnia
    oczywsicie tzw. wzoru Lisaka. Z tego to co wyczytalem to tak tyle ze
    chcialbym sie upewnic ...

    Pozdrawaim PG

  • 2. Data: 2005-02-17 11:21:52
    Temat: Re: DG a VAT od czesci do auta?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Pawel Gil napisał(a):
> [...]
    > na samochod (bedzie jako srodek trwaly)- jest bez kratki i nie spelnia
    > oczywsicie tzw. wzoru Lisaka. Z tego to co wyczytalem to tak tyle ze

    Nie ma ograniczeń w odliczaniu VAT od czesci. Obraniczenie jest tylko w
    doliczaniu VAT od zakupu samochodu (50%, nie więcej niz 5tys) i zakaz
    odliczania VAT od paliwa.
    Reszta jest w pełni odliczalna.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2005-02-17 13:27:08
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Maddy wrote:

    > Nie ma ograniczeń w odliczaniu VAT od czesci. Obraniczenie jest tylko w
    > doliczaniu VAT od zakupu samochodu (50%, nie więcej niz 5tys) i zakaz
> [...]

    nie zebym nie wierzyl Madzi ale...

    Co to znaczy BEDZIE ST ?

    jesli juz bedzie ST to od tegomomentu VAT od czesci tak...
    dokad nie bedzie, czesci powieksz jego WP (tak ?)

    Boguslaw