  • 11. Data: 2002-01-09 07:16:17
    Temat: Re: DG a banki: Podwójne opodatkowanie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 00:09:05 +0100, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ustawa o Podatku od osób Fizycznych (a że fizyczny
    >jesteś to chyba nie masz wątpliwości :-))
    >Odestki od lokat na rachunkach osob fizycznych
    >(niefirmowe) podlegają opodatkowaniu na podstawie
    >zmiany w ww ustawie (belka sie kłania :-)) nalicza
    >i odprowadza je bank.

    Czyli z kont firmowych nie odprowadza, a z kont prywatnych tak? Nie
    pogubią się?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-01-09 10:15:14
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > Czyli z kont firmowych nie odprowadza

    Bank - NIE,

    >, a z kont prywatnych tak?

    Bank - TAK

    > Nie pogubią się?

    Eee tam ... jezeli to na początku, poczatki sa
    zawsze trudne :-)))))

    Sark

  • 13. Data: 2002-01-15 13:07:25
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    updf to ustawa o podatku dochodowym osób fizycznych