  • 1. Data: 2010-04-29 17:13:35
    Temat: DG- +etat: dopłata do podatku
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Mam "martwe" DG= zero kosztów zero przychodów, do tego przychody ze
    stosunku pracy. Jak wpłącić podatek, który mam dopłacić ? mogę w banku na
    dowód wpłąty lub z ROR-u ? Konto DG w likiwdcji, sam dg pewnie za kila
    miesiecy też.

  • 2. Data: 2010-04-29 18:54:58
    Temat: Re: DG- +etat: dopłata do podatku
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    PIT - jeśli ten podatek masz na myśli - jest osobisty, jak sama nazwa
    wskazuje, więc spokojnie możesz zapłącić przelewem z RORu.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski