  • 1. Data: 2003-03-19 12:29:42
    Temat: DG+etat+dzielo - jakie formularze?
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    Witam. Biore sie do robienia rocznego rozliczenia podatkowego za 2002.
    Pracowalem na etat, mialem DG oraz zrobilem jedna umowe o dzielo. Bede
    odpisywac wydatki na fundusz remontowy. Jakie formularze oprocz PIT-36
    musze wypelnic? W programie IPS widze mozliwe do wyboru PIT/B (dochod z
    DG) oraz PIT/D (mieszkanie) - mam je wypelniac?

    pzdr, nijou

  • 2. Data: 2003-03-19 18:38:38
    Temat: Re: DG+etat+dzielo - jakie formularze?
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG> napisal w

> [...]
    > musze wypelnic? W programie IPS widze mozliwe do wyboru PIT/B (dochod
    > z DG) oraz PIT/D (mieszkanie) - mam je wypelniac?

    Wypełniać, jak najbardziej (program przeniesie podsumowania do PIT-36).

    Marta