  • 1. Data: 2006-04-24 18:50:06
    Temat: DG i GPW
    Od: "Borys" <b...@b...onet.pl>

    Witam

    Odprowadzalem skladki ZUS do pazdziernika 2005 , nie osiagnalem zadnego
    dochodu z DG (skladki odprowadzane jako osoba wspolpracujaca). Ponadto
    zarobilem troche na GPW. Jaki PIT zlozyc?
    Czy wystarczy PIT-38 ?
    Czy moge odliczyc od naliczonego podatku z GPW, skladki ZUS.

    Pozdrawiam
    Borys

  • 2. Data: 2006-04-24 19:06:11
    Temat: Re: DG i GPW
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Borys" <b...@b...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Odprowadzalem skladki ZUS do pazdziernika 2005 , nie osiagnalem zadnego
    > dochodu z DG (skladki odprowadzane jako osoba wspolpracujaca).
    Nie rozumiem. Jesli wspolpracujaca, to nie Ty je odprowadzales.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-04-24 19:09:44
    Od: "Borys" <b...@b...onet.pl>

    To jest firma mojej zony (podatek liniowy-wobec tego nie mozna sie rozliczac
    razem) a za mnie odprowadzala tylko skladki ZUS - jak za wlasciciela. Ja
    natomiast pogrywalem "troche" na GPW.

    Borys

  • 4. Data: 2006-04-24 19:24:46
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

    > Czy moge odliczyc od naliczonego podatku z GPW, skladki ZUS.

    Nie mozesz, dochodow z gieldy nie laczy sie z pozostalymi dochodami... no
    chyba ze przedmiotem DG byloby inwestowanie na GPW... ale i to nie jest
    jeszcze pewne... caly czas tocze merytoryczna dyskusje z MF, US, KPWiG...
    :-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2006-04-25 06:48:35
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Borys wrote:

    > To jest firma mojej zony (podatek liniowy-wobec tego nie mozna sie
    > rozliczac razem) a za mnie odprowadzala tylko skladki ZUS - jak za
    > wlasciciela. Ja natomiast pogrywalem "troche" na GPW.

    Pomimo braku wspólnego rozliczenia żona odlicza twoje składki od
    swojego dochodu razem z tymi które płaci za siebie.
    Ty składasz tylko PIT-38 z giełdy.