  • 1. Data: 2006-04-24 19:04:50
    Temat: Gdzie uwzglednic darowizne
    Od: "//\\//\\@rYo" <m...@p...onet.pl>

    Witam mam male pytanie
    Dostalem od mojego dziadka darowizne w postaci samchodu. Zglosilem to w
    US zaplacilem oplaty skarbowe opieczetowali mi umowe darowizny itp. Wiem
    ze jako taka darowizna jest zwolniona z podatku ale slyszalem gdzies ze
    musze ja uwzglednic w zeznaniu podatkowym. Przeczytalem instrukcje do
    wypelniena PIT od gory do dolu i nie mam pojecia gdzie to wpisac. Bede
    wdzieczny za wszelkie wskazowki. (rozliczamy sie wspolnie z zona)

    m.

  • 2. Data: 2006-04-24 20:22:14
    Temat: Re: Gdzie uwzglednic darowizne
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    //\//\@rYo wrote:
> [...]
    > ze jako taka darowizna jest zwolniona z podatku ale slyszalem gdzies ze
    > musze ja uwzglednic w zeznaniu podatkowym.

    nie.

    darowizny nie podpadają pod pit.

    Podatek od darowizny już raz zapłaciłeś (albo i nie) i na tym koniec.
    Jaka była wartość tej darowizny.